Úvod » Postup při reklamaci

Postup při reklamaci

Jak postupovat při reklamaci?

NAŠE RADY:

Reklamace rozbití kusů při dopravě

1.
KONTROLUJTE ZBOŽÍ IHNED PŘI DODÁNÍ -  Zkontrolujte zboží ihned a nečekejte na montáž instalatérem. Přepravní společnosti akceptuje přijetí reklamace pouze 3 dny.

2. OKAMŽITÝ KONTAKT - kontaktujte nás co nejdříve - tel. 606 250 094 nebo e-mail: info@archadie.cz.

3. POŠLETE FOTOGRAFIE - pošlete nám fotografie rozbitého kusu včetně obalu na e-mail info@archadie.cz.

Reklamace tohoto typu, pokud je to možné, řešíme obratem, zasláním nového kusu a odvozem rozbitého.


Reklamace vady v záruční době

1. OKAMŽITÝ KONTAKT - kontaktujte nás co nejdříve - tel. 606 250 094 nebo e-mail: info@archadie.cz.

2. Vyčkejte na odpověď dle typu reklamace zvolíme nejefektivnější postup.